• Home
  • Hoe belangrijk is hebben van een goede relatie met klanten?

Podcasts

Hoe belangrijk is hebben van een goede relatie met klanten?

Donderdag 11 november 2021

Cover voor Hoe belangrijk is hebben van een goede relatie met klanten?

Hoe belangrijk is het hebben van een goede relatie met klanten? En heeft bijvoorbeeld de plaats waar je gevestigd bent, invloed hierop? Peter Cools van Cools Oogzorg uit Vlijmen geeft antwoord op deze vragen in de nieuwe aflevering van Bijzondere Business in de Betuwe.

Met ruim een halve eeuw aan optiek-ervaring praat hij over vernieuwingen in de markt, de kracht van lifestyle merken, ondernemerschap en het belang van kwaliteit. Ook praat hij over de invloed van de discounters.

Aansluitend besteden we – omdat we van veel MKB-ondernemers hier vragen over kregen – aandacht aan de Werkkostenregeling met Anja van Kessel. Ze werkt bij Van Herwijnen Kreston en legt precies uit wat deze regeling inhoudt en hoe ondernemers daar het beste mee kunnen omgaan.

Over deze podcastserie

De Betuwe zit tjokvol bijzondere bedrijven en ondernemers. Elk met prachtige verhalen die het waard zijn om te worden verteld. Over uitdagingen, marktontwikkelingen, tegenwind en succes. In de podcast serie “Bijzondere Business in de Betuwe” van Van Herwijnen Kreston Accountants komen de inspirerende mensen achter de ambities, pieken, dalen en ontwikkelingen aan het woord. Hoor je wat zij hebben geleerd en wat zij hun collega’s willen meegeven. Een podcastserie dus voor MKB-ondernemers door MKB-ondernemers. Aangevuld met praktische tips van experts op tal van terreinen.